نرم افزار ارتباط با مشتری


یک استراتژی است که برای کسب آگاهی بیشتر در مورد نیازها و رفتار مشتریان برای ارتباط بیشتر با آنان استفاده می شود.روابط خوب با مشتری رمز موفقیت در تجارت و کسب و کار می باشد. حاوی اجزاء تکنولوژیکی زیادی می باشد ولی تفکر در مورد
آنCRM شرایط تکنولوژیکیCRM اشتباه است .مناسب ترین راه شناخت فرآیندی است که به جمع آوری تمامی اطلاعات در مورد مشتریان ، فروش،تاثیر بازاریابی، واکنشها و رفتار بازار در کنار هم کمک میکند. چیست ؟ CRM هدف
 کمک
به تجارت در زمینه استفاده از تکنولوژی و منابع CRM کار انسانی برای درک رفتار مشتریان و ارزش این مشتریان می باشد.اگر به شکل واقعی اجرا شود یک کسب و کار یا تجارت میتواند:

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن امکانات و تعرفه ها اینجا کلیک کنید



آدرس : کرج – گوهردشت – خیابان اصلی گوهردشت – بین خیابان نهم و دهم غربی– بالای بانک مهر– پلاک252 – واحد11
تلفن تماس :34483769- 026, 34496534- 026, 34496506- 026

ایمیل : Karaj@azaranweb.com

www.karaj.azaranweb.org


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.