یک استراتژی است که برای کسب آگاهی بیشتر در مورد نیازها
و رفتار مشتریان برای ارتباط بیشتر با آنان استفاده می شود.روابط خوب با مشتری رمز
موفقیت در تجارت و کسب و کار می باشد. حاوی اجزاء تکنولوژیکی زیادی می باشد ولی
تفکر در مورد آنCRM شرایط تکنولوژیکیCRM اشتباه است .مناسب ترین راه شناخت فرآیندی است که به جمع آوری
تمامی اطلاعات در مورد مشتریان ، فروش،تاثیر بازاریابی، واکنشها و رفتار بازار در
کنار هم کمک میکند. چیست ؟ CRM هدف
کمک به تجارت در زمینه استفاده از
تکنولوژی و منابع CRM کار انسانی برای درک رفتار
مشتریان و ارزش این مشتریان می باشد.اگر به شکل واقعی اجرا شود یک کسب و کار یا
تجارت میتواند:
برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن امکانات و تعرفه ها اینجا کلیک کنید